Bouvier, Ozeki i poszukiwanie (istoty) czasu

Bouvier-Ozeki

Rzadko tu bywam, nie da się ukryć. W ogóle ostatnio tyle spraw się nazbierało, że Sieć i wirtualny świat odłogiem leżą; czytanie, niestety, też. Wpadam jednak na chwilę, by uspokoić czytelników bloga – I’ll be back! Na wszystko przychodzi czas, raz szybciej, raz później, ale zawsze.

Na zdjęciu powyżej – jedna z ostatnich przesyłek i jednocześnie książki, które pójdą na pierwszy ogień. Nicolasa Bouviera „Kronikę japońską” oraz „Pustkę i pełnię” (wznowione przez Noir Sur Blanc w jednym tomie, 2014) przeczytać chciałam zawsze, ostatnio jednak były trudno dostępne. „W poszukiwaniu istoty czasu” Ruth Ozeki (WAB, 2014) to dla mnie nowość; powieść była nominowana do Man Booker Prize za rok 2013, natomiast styl pisarki porównywany jest ze stylem Harukiego Murakamiego – jedna i druga informacja bardzo mnie przekonują i zachęcają.

***

A u Was, jak z czasem? Brak, nadmiar? A może macie ochotę wyrazić swoje zdanie o powyższych publikacjach? Śmiało!:)

7 thoughts on “Bouvier, Ozeki i poszukiwanie (istoty) czasu

  1. @JaponiaBliżej
    Udanej lektury zatem!:) Ja chyba od Ozeki właśnie zacznę, Bouviera podroż w czasie zostawiając na później.

    @Luiza
    Na wrażenia troszkę poczekać trzeba będzie; w tej chwili jestem w trakcie ogarniania „bardzo ważnych rzeczy”, które mają priorytet, by z nimi skończyć przed nastaniem zimy – co w naszym klimacie może być w grudniu, a może za dwa-trzy tygodnie;)

    Pozdrawiam również, łapką macham!

    Lubię

  2. kocham obie książki Bouviera i mimo ze mam je obie, przystanęłam zachwycona nad onym podwójnym wydaniem (ukłon w stronę wydawcy) i zastawiałam
    czy nie nabyć, ale mniej znaczy wiecej i poprzestałam na tych posiadanych wydaniach. Miłej Lektury! w zyciu tak bywa!!

    Lubię

Skomentuj

