Wyniki konkursu z Murakamim

XYZ-Murakami2

Dwudziestu ośmiu. Tylu Was wzięło udział w konkursie, w którym do wygrania był trójelementowy, fanowski zestaw od Wydawnictwa MUZA: przypinka i torba promujące książkę „Słuchaj pieśni wiatru/ Flipper roku 1973” oraz książka Jay’a Rubina „Haruki Murakami i muzyka słów”. Za wszystkie komentarze bardzo Wam dziękuję; naprawdę trudno było wybrać spośród nich tylko dziesięć. Czytałam je wiele razy, aż w końcu zdecydowałam.

Nazwiska/nicki laureatów i kilka słów uzasadnienia poniżej (kolejność przypadkowa):

  • Kinga (newyork_city)
  • Michał

– za uznanie bliską ideałowi książki nieoczywistej, „Po zmierzchu”; wiele osób, w tym i fanów Murakamiego, rozczarowanych jest tą powieścią. Słyszałam wiele słów krytyki wobec tego tytułu, a tutaj – zaskoczenie!

  • Berenika
  • Tsukuru

– za to, że dostrzegliście w powieści „Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa” coś, czego ja raczej nie dostrzegłam – piękno, (niemal) doskonałość. Mnie nie urzekła, powiem wręcz, rozczarowała. Urzekły mnie natomiast Wasze argumenty.

  • Justyna

– o „1Q84” krótko i treściwie; zawarte w komentarzu argumenty bardziej czuć, niż widać. Niemal jak u Murakamiego!

  • Agata Wilkosz

– Ciebie do biegania zachęciły eseje z tomu „O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu”, zaś mnie Twój komentarz zachęcił, by raz jeszcze do tegoż tomu wrócić.

  • Agata Ziobro

– za przekonanie mnie, iż „Przygoda z owcą” może być interesująca. Twoja owca jako metafora siedzi mi w głowie uparcie.

  • Lilichanka

– za szczere słowa odnośnie odczuć po lekturze „Norwegian Wood”; nie każdy ma odwagę mówić o sobie w tak delikatnych kwestiach!

  • Edyta Ch.

– by mogła wreszcie sprawdzić, cóż to ten Murakami i z czym to się je. A któż zrobi to lepiej, niż Rubin?

  • asai147Asai

– za Pana Żabę czytającego „Annę Kareninę” – nie ma to jak szczegół, pozornie nieistotny detal!

***

Osoby te niech szybko zerkną w skrzynki mailowe i podadzą mi (drogą mailową) swoje adresy, bym mogła przekazać je do Wydawnictwa. Im szybciej Was zbiorę, tym szybciej nagrody do Was powędrują! :) Wszystkim pozostałym raz jeszcze dziękuję!

___

* W razie, gdyby ktoś z laureatów się nie zgłosił w ciągu kilku dni, raz jeszcze zerknę w komentarze i nagroda powędruje do kogoś innego.

One thought on “Wyniki konkursu z Murakamim

Skomentuj

